Medlemspriser sæson 2019/2020

Voksne: Kontingent 500 kr. Giver mulighed for træning i hele sæsonen på alle hold.
Børn: Kontingent 250 kr.
Vidar Seniorhold: Kontingent 250 kr. (Gælder torsdage kl. 12.00 – 13.30)
Studiepris: 250 kr. (Gælder alle hold, ved fremvisning af studiekort.)


Indmeldelse sker ved indbetaling på konto nr: reg.9236 nr. 4563542476
eller tilmelding ved fremmøde på holdene og kontant betaling.

 

 Hold 1: Funktionel bevægelse for voksne + børn

 

Mandag kl. 16.30 – 18.00,
sal nord + syd

 Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

NYT! Bevæg dig for livet på en sjov og givende måde. Kom og deltag i spændende aktiviteter sammen med dit barn/barnebarn. I får pulsen op, I får motion og bliver i godt humør ved at bevæge jer sammen. Vi vil bruge sjippetove, spille med Indiana bolde, lege stafetlege og meget mere. Du får dig rørt på en funktionel måde sammen med dit barn/barnebarn. Som voksen Vidar medlem får du også mulighed for at spille badminton på en bane, mens dit barn/barnebarn kan røre sig med instruktøren.
Dørene åbnes kl. 16.00, fælles træning starter kl. 16.30.

Hold 2: Gymnastikmotion for herrer

 

Mandag kl. 18.00 – 19.30,
sal nord + syd

Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

Et hold for alle herrer uanset alder, som har lyst til bevægelse i godt socialt selskab. Du bestemmer selv, hvis du vil have en pause. Vi varmer op, træner styrke, balance, koordination og kondition. Hver time bliver der også tid til lidt hockey, hvor du får pulsen rigtig op. Den sidste halve time er der fri basket uden instruktør.

Hold 03: Gymnastik med Serier - TEAM TOP OF DENMARK - TEAM VIDAR

Mandag kl. 19.30 – 21.00,
sal nord + syd

Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

Du skal kunne lide at lave gymnastik til spændende musik. Du får trænet hele kroppen. I træningen lægger vi vægt på styrke, smidighed, balance og koordination. Vi sammensætter spændende serier, som udfordrer kroppen på en sund måde. Du træner hjernen ved at skulle huske de enkle serier. Vi arbejder med håndredskaber som bolde, sjippetove og vimpler og stave. Holdet er for alle, uanset om du er 20+, 30+, 40+, 50+, 60+ eller 70+. Holdet fra sidste sæson deltog i verdens største gymnastikstævne: GYMNASTRADA 2019, 7. – 13. juli 2019 i DORNBIRN I ØSTRIG. En oplevelse for livet. Denne sæson vil der også blive udfordringer, som vil gøre det spændende at blive en del af dette hold. Bl.a. Vidars jubilæum og forårsopvisninger.

Hold 4: Funktionel Holdtræning - et M/K hold

Tirsdag kl. 17.00 – 18.00,
sal syd

Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

Holdet er for dig, som gerne vil have pulsen op og sved på panden. Du vil få din kondition og styrke forbedret. Du gør det selvfølgelig i et tempo, der passer til dig. Vi træner de forskellige muskelgrupper både med kroppen som redskab, samt med Vægtbolde, Sjippetove, Store bolde, Kettlebells, Elastikker og meget mere. Holdet er for dig som vil se resultater.

DIN STYRKE – DIT VELVÆRE. ALLE KAN DELTAGE UANSET ALDER OG KØN.

Hold 5: Gymnastikmotion for kvinder – uanset alder

Tirsdag kl. 18.00 – 19.00,
sal syd

Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

Kom i balance med din krop. Kroppen trænes med et varieret program. Du bestemmer, hvor meget du vil yde. Vi bruger ribben, som effektivt redskab (Stang Ballet), samt Elastikker, Redondobolde, Sjippetove og Power Hoops. Vi prøver også lidt Aerobic Dance.

Hold 6: Campoeira. Et M/K hold

Tirsdag kl. 17.00 – 19.00,
sal nord

Instruktør: Diana Dujardin og Maj Nissen.

Campoeira er en afrobrasiliansk kampdans, ledsaget af traditionel sang og musik, som fortæller historier om campoeria og slavetiden i Brasilien. Udøvelsen af campoeira indebærer således flere elementer: kamp, med diverse spark og forsvar, samt akrobatiske øvelser, dans og rytme i takt til musikken, som er det bærende element, og som samtidig bestemmer tempoet i spillet, samt hvilket spil der spilles.

 Hold 7: Akro Yoga, et M/K hold

Tirsdag kl. 19.00 – 21.00,
sal syd

 Instruktør: Isaac Appelquist Løge.

En speciel yogaform med akrobatiske elementer, hvor du træner både balance og smidighed. En yogaform, der især tiltrækker de unge. Ved godt vejr kan der trænes udendørs. En social aktivitet, der også skal udføres i grupper.
 
Dørene åbnes kl. 16.00, fælles træning starter kl. 16.30.

Hold 8: TRX - et M/K hold

 

Onsdag kl. 18.00 – 19.00,
sal syd

Instruktør: Tina Veirum.

Super effektiv workout med fokus på din styrke, balance, stabilitet, funktionalitet og core. Udføres udelukkende med egen kropsvægt som modstand. Du får mulighed for at arbejde med høj intensitet – men husk, du bestemmer.

 Hold 8 A: NYT! Alternative aktiviteter efter aftale fra medlemmerne

Onsdag kl. 17.00 – 18.00,
sal syd

 Instruktør: ?.

Besked på holdene og via Facebook..

 Hold 9: Thai Bo - Et M/K hold

Onsdag kl. 19.00 – 20.00,
sal syd

 Instruktør: Tina Veirum.

Kampsportsinspireret kondition. Timen er en kombination af Karate, Taekwondo, Thaiboksning og Boksning. Timen er for alle, begyndere som øvede. Enkel koreografi til pumpende musik. Pulsen stiger. Mød op og gi´ den gas.

 Hold 10: Alsidig Motion - et M/K hold. VIDAR SENIORHOLD

Torsdag kl. 12.00 – 13.30,
Idrætshallen Østre Allé

Instruktør: Kirsti Riis Madsen.

Motion som gør godt for dig og din krop – Motion for dig som har lyst til mange blandede aktiviteter. Vi varmer op til spændende musik, pulsen kommer op. Men husk, du bestemmer, hvor meget du vil! Vi træner balance, koordination med vægt på højre/venstre kombination. Vi bruger elastikker og laver mave/ryg øvelser på måtte.

Herefter vælger du mellem: Volleyball, Speedminton, Boccia, Mønsterbold. Under instruktion kan du træne styrke, balance med småredskaber. Har du lyst slutter vi timen ved at få pulsen op med små improviserede dansebevægelser.
Vigtigt! Efter motionen bruger vi ½ time på socialt samvær med et par sange, mens vi nyder den medbragte mad/drikke.

Hold 11: Yoga (Foreningen af krop, sind og ånd) - et M/K hold

Torsdag kl. 17.00 – ca. 18.00,
sal syd

Instruktør: Maj Nissen

I bevægelserne vil du opleve et øget følelsesmæssigt, psykisk og åndeligt velbehag. Torsdags yogaen vil indeholde forskellige grene indenfor yoga, hvor du vil få mulighed for et indblik i de forskellige stilarter. Der vil også være fokus på forskellige vejrtrækningsøvelser. Vi vil ofte slutte af med en guidet afspænding.